Bogatynia 3.9.2011

05.09.2011 07:55

Ahoj všem,

dal jsem na Rajče nějaké fotky. Není jich mnoho, ale snad se tam někteří najdete.

 

V sobotním závodě mě opět provázela smůla. V první jízdě jsem měl bohužel nepříjemný pád a tím skončil na chvostu startovního pole. Do druhé jízdy jsem nastoupil i přesto, že mi to lékař nedoporučil. Ale cítil jsem se v rámci možností celkem dobře. Ikdyž mě po karambolu v první jízdě bolelo úplně všechno. Nebyl jsem schopen jet naplno, ale chtěl jsem dokončit závod. Bylo z toho nakonec desáté místo. Nebýt ale kamarádů "zetkařů", tak bych závod nedokončil. Poděkování patří především Petrovi (st.č. 27), který mi poskytl azyl v jeho Tranzitu s lůžkovou úpravou, kde jsem se chvíli svíjel v bolestech. Největší dík patří Janě, která se o mě postarala jako o vlastního :-) Půjčila mi polštářek, sehnala přášky na bolest, vyměňovala studený obklad na mém potlučeném boku a kontrolovala jestli jsem O.K. Jednu chvíli jsem fakt myslel, že to je moje poslední hodinka. Naštěstí jsem se z toho oklepal a byl schopen odejít po svých. Doufám, že pro letošek mám už vybráno a dojedu sezónu bez dalších nepříjemných pádů.

 

Jirka #73

—————

Zpět