Sezóna 2014

23.03.2014 19:59

Ahoj Všem kdo tohle budou číst...

Po dlouhé době jsem se rozhodl trochu aktualizovat tuhle stránku.

Od posledního příspěvku se stala spousta věcí, ale o tom asi někdy příště.

Dvě zásadní věci bych přeci jen zmínil.

První je, že Standa Janeček ukončil aktivní činnost jako pořadatel seriálu "Hoši od Jizery".

Je to trochu škoda, ale vůbec se mu nedivím a udělal bych asi to samé.

Ale ač se to někomu třeba nemusí líbit, tak si myslím, že udělal pro hobbycross strašně moc.

Nebýt jeho, tak možná ani žádný hobbycross vůbec nebyl.

Díky Standovi jsem se dostal motokrosu a jsem za to rád. Díky Stando...

No a druhá věc je, že jsem vyměnil techniku.

Mojí novou vyvolenou se stala Honda CRF450R.

"Zetka" šla do světa, dělat radost zase někomu jinému.

Okolností, které mě vedly k tomuto kroku bylo několik.

Trochu to souviselo i s tím, že seriál "Hoši od Jizery" ve své podstatě skončil.

Ale asi největší, byla chuť zkusit něco jiného.

Snad se mi podaří tu "divošku" brzy trochu zkrotit :-)

Tak to je zatím vše...

Jirka #73


Moje nová krasavice :

...to číslo Stando přelepím ... :-)

—————

Zpět