Sezóna 2011 začala

17.04.2011 11:07

Ahoj všichni,

konečně se mi povedlo nahrát na Rajče první fotky ze sezóny 2011. Omlouvám se nedočkavcům, ale fotky z prvních závodů v Olszyně jsem nestihl dát na net, protože jsem hned po závodech odjel na služební cestu a nebyl čas. Doufám, že se Vám budou fotky líbit, ikdyž je pravda, že ne všechny jsou ideální, ale nemám k dispozici žádnou profi techniku. Resp. moje drahá polovička ji nemá k dispozici. Focení je její práce a chtěl bych jí tímto poděkovat, že se snaží zachytit to naše zápolení jak nejlíp umí. Asi stejně jako loni se nepovede uspokojit všechny závodníky, ale chápejte, že fotí hlavně mě :-)

 

Jinak přeju všem závodníkům co nejlepší úspěchy v nové sezóně 2011 a hlavně ať to všichni odjezdíme ve zdraví. Většina z nás chodí do práce, tak jezděte s rozumem :-)

 

Jo a Standovi J. přeju pevné nervy s organizací a doufám, že se podaří tehle seriál udržet při životě. Ať si říká kdo chce co chce, ale myslím, že to zase tak špatné závody nejsou. A hlavně S.J. myslí na nás "zetkaře" a nechá nás jet vlastní kategorii. Můžeme si tak zazávodit se sobě rovnýma.

 

Hodně úspěchů v sezóně 2011.

 

J.Brožek #73

—————

Zpět