Dolní Bousov

14.08.2011 08:40

Zdravím všechny co tohle čtou ...

Přidal jsem pár fotek na Rajče. Je jich málo a tentokrát pouze ČZ. Nesehnal jsem žádného dobrovolníka na focení. Moje drahá polovička, bohužel tentokrát přijela jenom na skok. Příště to nad bude lepší.

Jinak co se týče nové trati v Dolním Bousově, tak se mi líbila. Až na těch pár skoků, které jsou pouze pro odvážné. Na jeden z nich jsem sám bohužel doplatil. Byl to ten přeskok hned po startu. Normálně ho bez poroblémů skočím, ale bohužel se mi nepovedl úplně start a měl jsem před sebou nějaké jezdce. K mé smůle zrovna "neskákače". Abych zabránil kolizi musel jsem jít na poslední chvíli na brzdy a zapíchl jsem se do protisvahu. Ustál jsem to bez pádu, ale vyvrknul jsem si kotník na pravé noze a poškodil motorku. Ohla se mi zadní brzda (tu vem čert) a řadička až někam pod motor. Bohužel mi tam zůstala jednička a nebyla šance zařadit vyšší kvalt. Tak jsem to kroužil na jedničku. Asi po čtyřech kolech to ale nevydržel motor. Po předběžném ohledání, to vypadá na ojnici. Takže pro mě to byl docela smolný den. Leduju kotník a jdu půlit motor. Ale jinak myslím jedny z nejlepších závodů tento rok.

Jirka #73

—————

Zpět